15 Temmuz 2009 Çarşamba

Suna'ya...


beklenmedik bi anda,beklemedik bi yerden eski bir dost bana el salladı...ağzımda çilekli lolipop tadı,burnumda cheap&chick kokusu,gözümün önünde görüp görebileceğim en anlamlı yüz,kulaklarımda akla hayale zıt bir anlam.Suna'm dedim,miladım! Sevimli'm dedi,elmanın öteki yarısı! ne kaldı ki geriye,bütün anlamlar kendini kıyıya vurdu.bütün eylemler ötenazi istedi.ve suskunluk şöyle haykırdı:

bakışlarda küçümseyiş okuyorum
yalnızım, bedbahtım, tesellisizim.
gökler sağır, sesim boğuk
ve lanet okuyorum talihime
kıskançlıktan kuduruyorum
kiminin ikbalini
aczimden utanıyorum
hazlarım iğrendiriyor beni.
o zaman sen geliyorsun aklıma,
ve birden bire kanatlanıyorum, bir tarla kuşu gibi, mest
içim aydınlıkla doluyor, yükseliyorum yükseliyorum
neşideler söylüyorum hayata,
göklerin eşiğinden
bana ne toprağın çirkinliğinden
insanların zilletinden bana ne?
hatıran öyle sonsuz bir hazine
ve sevgin öyle büyük mutluluk ki dostum!
en mağrur hakanların tacını
hor görüyorum.
William Sheakspeare

Hiç yorum yok: