20 Ağustos 2010 Cuma

Love is Like a Torturer That I Need.


kalktım gittim. tuttum yakasından, sarstım. Dedim "kendini nerde unuttuğunun farkında mısın? farkındasın da neden gelip toparlamazsın?" Dedi "gelip kendimi alsam tam mı olucaktım sanıyorsun. Öpmeyince sen, her bir parçam protez." Öpüverdim. Yetmezse diye bir de üstünü üfleyiverdim. Gel dedim. Parklarda şarkı söyleyelim. Söyledik. "Siz çılgınsınız" dediler, bilmediğimiz bir şey söyleselerdi susardık zaten. Hala söylüyoruz. Kimse bilmediğimiz bir şey söylemiyor hala diye.

Siz'li Biz'li olmayı istemezdik. Biz şarkımızı söyleyip dansımızı ederken, sesinizi çıkarmazsanız barışabiliriz.

Dinle_The Civil Wars/ Dance me to the End of Love

2 yorum:

selçuk dedi ki...

biri bir şey söylesin
çok canım sıkılıyor...

ben de tam bunu diyordum işte.

Duysev dedi ki...

biri bi şey söylesin
inanayım.

diyen insanlar tanıdım. İnandıramadım.