7 Eylül 2010 Salı


yalnızdım. şarkılara beni kurtarmaları için yalvardığım günleri yaşıyordum. doğum günüm gelip geçmişti. kutlanmaması için başka bir şehre kaçmıştım. evet itiraf ediyorum, sonrasında gerçekleşmesi için yanıp tutuşacağım bir ihtimalden de kaçmıştım. mütemadiyen kusuyordum. mütemadiyen susuyordum. mütemadiyen sınırda yaşıyordum. her şeyin en acısını seviyordum. çiğ köftenin yanında bile acı biber turşusu yiyordum. dünyanın en çirkin adamına kur yapıyordum. sonra gidip kusuyordum. bana yararı dokunabilecek her şeyin adını unutmuştum. sonra bi şey çıktı karşıma. ama adını söyleyemem. çünkü biri şöyle demiş: "en iyi arkadaşından bile sakladığın bir şarkı varsa müzik cidden senin hayatında önemlidir." müzik hayatımda önemli olduğundan falan değil, o an en iyi arkadaşımın kim olduğunu unuttuğumdan. unutamadığıma odaklandığımdan.

sonra saçlarım yandı işte.

Dinle_Portishead-Roads (bu şarkı o şarkı değil ki.)

Hiç yorum yok: