21 Nisan 2010 Çarşamba

NeverThoughtYouFuckWithMyBrain!


hani sen Almanya'ya giderken annen "ordan birini bul, tak koluna kızım. ne yapıcaksın dönüp de. burda sefalet var, çile var. hee insan da var ama değersizliğin anlamı olmak için var." derken, senle ben böyle şaşkın gözlerle annene bakmıştık, hatırlıyorsun. işte ben bugün o şaşkınlığımı yitirdim Dido. iyi ki burda değilsin, yoksa sabah kalktığında 7 genç kıza 100 herifin! tecavüz ettiğini ve bu haberi dışarıya sızdıranlara Siirt valisinin dava açacağını söylediğini öğrenirdin. akşam haberlerde bir öğretmenin sözünü kestiği için bir öğrencisini ayaklarının altında ezmekle cezalandırdığını izlerdin. moralin yerine gelsin diye süslenip içmeye gittiğinde mekanda poponu cimcikleyen adamı döverdin. iyi ki burda değilsin Dido. inancımız, metanetimiz böyle lime lime olurken, zaten beyninde filizlenen o isyan tomurcukları tamamen yeşerir ve seni toprağın altına doğru çekerdi. senin tepkilerin zaten "İnanamıyorum yaa!"'dan çok ötedeydi. artık eşitiz. ben de bugün atlattım o safhayı. ateşsiz, dumansız kıyametler yaşıyoruz her gün. bunu bir de bize Mahalle Baskısı diye yutturuyorlar. kaybolan ahlakın-etiğin ortasında biz özgürlükten bahsediyoruz. "Ar değiliz,Mal değiliz,Zar değiliz." dediğimizde "Hani bize yok mu?" karşılığı alıyoruz. bu eşit şartlar altında sürdürülen bir hayat değil. herkes beyniyle düşünseydi, belki bir nebze eşitliğe yaklaşabilirdik.
iyi ki burda değilsin Dido. çünkü burda eyvallah almak için hayvanlarla aynı muameleyi görmeye eyvallah çekmek gerekiyor. ben ne mi yapıyorum? canım çok sıkılıyor. sinirleniyorum. böyle bilimum sonuç doğurmayan faaliyetlerden bana arta kalansa bir demet küfür, bir miktar nefret, ve bolca öfkeli gözyaşı. boğazımda kalan öğünlerim de cabası. aklıma gelense şu: İnsanseverler derneği kuralım. en azından kimi hangi sıfatla sevdiğimizi biliriz. birbirimizi öyle kayıralım ki, o "pipisi elinde gezenler" bize özenip başkalarına kaymaktan vazgeçsinler.
iyi ki burda değilsin Dido. ben komple bozuldum. ve ne mutlu ki, sen bunu görmüyorsun.

2 yorum:

Torlak Qemâl dedi ki...

Bugün üç adam oturup pipi sahibi olmaktan utandık. Ama utanmakla kalıyoruz. Çünkü bizden de pipimizle hareket etmemiz isteniyor. Ve etmediğimizde bize de toplum tacizde bulunuyor.

Duysev dedi ki...

"Bütün toplumlar bireyi yok etmek için yaratılmıştır." Ali Murat Özdemir-Hacettepe Üniversitesi Uluslararası ilişkiler bölüm başkanı. bu cümleden daha iyi özetleyenini duymadım.