13 Ağustos 2009 Perşembe

Deep-Rational!


bireyin istatistiki bir sayı haline geldiğini hepimiz görüyoruz dimi?? istatistiklere göre dünyadaki insanların %90'ını kendilerinin bir kamera tarafından izlendiğini düşünüyormuş. geriye kalan %10 ise kanımca bu %90ının aptallığına gülmekle meşgul...bazen kafka gibi sabah uyandığımda böcek olasım geliyor.. ama sırtımdaki o kabuğu nasıl taşırım diye düşünüp hemen cayıyorum!!!! yabancılaşırken, neye ve kime yabancılaştığımızın bile farkında değilken,çarkın dişlisi bile olamıycağımızı kabullenmiş ordan oraya savrulurken,sistem bi anda insana kafa atıyor! " Hehehe...sen kendini ne sanıyorsun be adam...bu bok kafalı halinle kime kafa tutuyorsun!! beni yaratan kim? sen ve saz arkadaşların...familyanız aptal..genlerindeki bu aptallıkla nereye kadar gidebileceğini sanıyorsun! insansın işte ,hepsi bu!"
ne demiş bilenler:Savaşlar,muharebeler,isyanlar,boğazlaşmalar insanoğlunun galiba,insanlaşmasıyla başlayan kaderi...
sistemle,bir kafa darbesiyle başlayan bu tanışıklığımız sonunda boyun eğmeye ve kabullenmeye doğru gidiyor. elden ne gelir! sistem sadece bizim "İnsanlığımızı" tasdikliyor.istediğimiz yalanı söyleyelim kendimize-ben farklıyım,ben değiştirebilirim,beni kimse anlamıyor,ben tek başıma da yapabilirim vs.-bu yalanlar sadece gerçeğin karşısındaki ezilme duygumuzdur! işte bu gerçekle yoğrulup hamurumuza gerçeğin etimize batan sancısını da ekleyince,bir dönüşüm oluyor ister istemez...insanlıktan uzaklaşıyor insan...başka bişey oluyor...grimsi,zaten kendinden başka kimseyi ısıtmayan alevin kendini yitirmesi gibi...kadercilikten başka bişiy oluyor bu geleceğe bakış...daha somut...daha inandırıcı ve keşke bu kadar kesin olmasa dediğimiz kadar kesin! dipteyim! en az senin kadar!

Hiç yorum yok: