31 Ağustos 2009 Pazartesi

SevimliOlmakYadaOlmamak...


başka bir seçeneğim var mı ki sanki:S bas bas bağırıyorumm: bu beden bu ruha ait değiiil!!! kim anlar. benim soyadım bile Sevimli. evet cidden öyle. bir adet Duygu Sevimli'yim ben. bu işte hiç şansım yok, artık kabullendim:/ belki de sırf bu yüzden AmeliePoulain damgasını yapıştırdım kendime. "yanlız değilim, bak benim bile filmim çekilebilirmiş meğersem." annem diyo "üzülme çocuum, sen geç yaşlanıcaksın." aaah niye be?? bi kırışırsam, görürsünüzz=))
bizim Hacettepe Tiyatro Klübünün 2007'de çıkardığı bi oyun vardı: Barut Fıçısı. orda Sevimli'nin tanımını yapmıştı bi "Hatun" kişilik. "sevimli olmak mı?? bi insan güzel değilse, çirkin değilse, iyi değilse, kötü değilse, çekici değilse, itici değilse...yani hiçbi şey değilse Sevimli'dir." aman tanrım! sanki o an bütün gözler bana çevrilmiş gibi hissettim.( bunu bir süper ego tatmini olarak görmeyin, bilmediğimbi özrüm varmış meğersem) işte bu cümle bütün Sevimli'lerin isyanlarının çıkış noktası olabilir. ama hayır benim öyle olmadı-sevimli kaldım. yanlız dipnot: bu bir tercih değildir. kardeşimin arkadaşı bile beni, bu 22 yıllık bedeni yanaklarımı sıkarak ve anlamsız sesler çıkararak seviyorsa, hayırr bu asla bir tercih değildir! öss sınavını kazandığım yıl adamın biri "hayırlı olsun kazanmışsın. LGS değil mi?" diye sormuştu. şöyle bi baktım, espri yaptı heralde yoklaması, nayır cıkk gayet ciddi. hayır dedim, ben artık üniversiteliyim:( çok çabaladım.olmadı.Sevimli'yim hala.herkes de aynı fikirde.40 yıl düşünsem "sev-mek" fiilinden türeyen bir kelimeden bu kadar nefret ediceğim aklıma gelmezdi:S
tek derdimiz bu olsun...sübaneke dinimiz amin.

2 yorum:

dk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Duysev dedi ki...

evet evet bu etiketlere ihtiyaç duymayan biriyim ben diimi, evet öyleyim8)) hkjdkshbjsn ölölşk
güülllmeee inciniriiimm!