16 Haziran 2009 Salı

Bilge'ler*


bi ton Bilge biriktirdim.Bide üstüme vazifeymiş gibi onları cebimde taşımayı düşünmekteydim.Boyum yetmedi:( Bilge'lerim yola saçıldı...koştum ardından taa eminönlerine kadar...bulamadım.Geçende bebekde dolaşırken canım aşiyanda ağlamak istedi.Önce o öldürücü yokuşu nefes nefese çıktım.Sonra zırlayarak indim.Bilge dedim.Bilgee nerdesin!!! Ses etti, ne uzak ne yakındı sanki.Tanıdık bi koku geldi uzak-yakından.Koştum...hırlayarak.Ulustaymış eşşek.Tozlu rafların arasına saklanmış.Dedi ki:Gazel yazdım ben,al oku.Yoksa bana mı dedim.Elbette hayır dedi.Narla incire yazmış meğer.Bana da yazsın istedim.Dedim sen yine kaybol,ben beklerim.Dedi ki:Ama olmaz, sen benim geçmişim değilsin!Ama dün var,ondan önceki gün var,ondan da öncesi var..Olmaz,yazamam gazel adı üstünde,bi coşup bi durulmalı dedi.Sen bana durmuşsun,coşturmuyorsun dedi..canım aşiyanda ağlamak istedi.

Hiç yorum yok: