23 Haziran 2009 Salı

ComeUndone!


pfff.o kadar uzun zamandır bu konser için bekliyodum, bu kasvetli şehrin yükünü omzuma almış gibi,işten evine ulaşmaya çalışan insanların ızdırabını düşündükçe "oturduğum" yerden gözlerimi sulandırarak.olmadı.konser yani.halbuki ben "onların" yeni albümünden hiçbir şarkı bilmeyerek de olsa kendimi bu şehrin en kalabalık otobüslerine atarak en kalabalık yollarında çilemi yeterince doldurmuştum."konser ertelendi efendim,yarın akşam aynı saatte olacak" cümlesinin ardından içimde kopup dizlerime doğru inen titremeyi şimdi burda anlatmak anlamsız=)son zamanlarda yeterli sayıda yaşadığım hayalkırıklığı bana antreman olmuş olacak ki çabuk toparladım "nasip kısmet" tadında adımlar attım gerisin geriye.ömrümden bir gün daha geçti.yürüyeceğim yollardan birkaç kilometre daha çaldım.okuyacağım sayfalardan dinleyeceğim melodilerden birkaç tane daha kaybettim.olmadı.konser yani.
yarın akşam aynı saatte.kuruçeşme arena.

Hiç yorum yok: