5 Aralık 2009 Cumartesi

SaatlerUzunGünlerKısa


şimdi sen beni sevmezsin de. dersin "bak kuşlar da göçüyor, her şeyin mevsimi var. benim çekip gitme mevsimim geldi." dersin dersin, bilirim. ama dönmelerin mevsimi olmaz mı? yook, olmaz. dönmek için sine lazım. eyvallah lazım. merhaba lazım. yok ki.
şimdi sen beni bilmezsin de. acı acı bakarım yüzüne, çaktırmam ama. içten acır, dıştan şekerli. bi sigara yakarım "keyif" dersin, keyfe kedere kadeh tokuştururuz, bilmezsin. bunca zamanlık yakınlık, bir dokunmayla titremeye dönüşür, farketmezsin.
şimdi sen beni anlamazsın da. çook önceden sana ait olan cümleleri şimdi ben sana kurarım, yüzeysel der, geçersin. çocuktuk, yaptık bir hata dersin. derim: büyüdükse kirlenmedik, gel bari yanyana temiz duralım. sen gözlerini süzersin. elin uzanır, heyecanlanırım. tam ben tutacakken, yanımdakinin eli elinde. havada kalan elimle saçını düzeltirim, heveslenmemiş gibi olsun diye. size özenmemiş gibi olsun.
şimdi sen bana yakın ne varsa onlara yakın, bir bana uzak...

...şimdi sen gidiyorsun yaa, hiçbir şey Senden öte, Beterden beri olmayacak.

Hiç yorum yok: