22 Aralık 2009 Salı

Vasiyetimdir, Beni The Crawl'ı söylerek Gömsünler.


sırt çevirmek istemiyorum,
uzanmak istiyorum boylu boyunca,
annesinin karnından çıkmamasına engel olunmamış bir cenin kıvamında.
anlaşılmayan cümleler kurmak istemiyorum,
uzun uzun susmak istiyorum,
kim ki duk'a ilham olacak bir sessizlik.
uyumak istemiyorum,
sevdiğim kitapları,filmleri,şarkıları tazelemek,
ömrümün kalanını ikiye katlamak.
tamamlamak-tamamlanmak istemiyorum,
boşluklarda kaybolmak istiyorum,
balıklar gibi aynı turu sanki yenidenmiş gibi atmak.
artık öğrenmek, bilmek istemiyorum,
hafif hissedeceğim bi cahilliğim kalsın istiyorum,
anlamadan, anlam yüklemeden, öylesine.
farklı seçenekler istemiyorum,
her şeyden bir tane olsun,
Havva'nın Ademi gibi, eşsiz.
artık duvarlara dalıp gitmek istemiyorum,
boş bakışlarımı da kabullenicek bir varlık,
hep varolucağını bildiğim bir nefes,
gerektiğinde suni teneffüsünü benden sakınmayacak,
neden diye sormayacak,
nedenlerimi anlamadan hak verebilecek,
"sevme"yi sil baştan öğretebilecek,
uyanmayı yaşamaktan sayacak,
yaşamayı hazmettirecek bir nefes olsun.
İstiyorum.

Hiç yorum yok: