5 Mart 2010 Cuma

BirFilmÇekelim, Adı:"GitmeninABC'si" olsun.


ben ister idim, ama o olmaz idi...di'li zamanlar çoğaldıkça -ecek'lerimiz -mez -maz'lara kurban gider oldu. neyseki daha vakit var, vazgeçmek için henüz erken. daha Di'nin yanına gidicem, o geldiğinde beni burada bulucak falan, bunun gibi bilimum gaz yüklü telaşlar...
hee Di demişken, bir zamanlar Ni vardı. dünyanın en güzeliydi, Brezilya'nın pembe dizilerindeki Maria'ların Ankara sokaklarında yürüyen haliydi Ni sonra gitti tabi. herkes gibi. önce haberleştik sık sık. ben onun yanına gittim. o benim yanıma geldi. derken görüşmeler kesildi. tık diye. sonra bi hafta kadar önce Ni'den "Düğünümüze bekliyoruz." başlıklı bir mail aldım. önce açamadım. sonra dayanamadım. dosya şeklinde bişey vardı içinde. en az 10 kere dosyayı açmayı denedim olmadı. ama Nî'ye de soramadım, "Düğün ne vakit?" diye. 4 gün sonra bir mail geldi Ni'den; "Benden gelen düğün davetiyesini açmayın virüstür!!!". bu bilgisayarımın ve benim son zamanlardaki algı düşüklüğümüzü yeterince açıklıyordu. ve ilginçtir ki tepkim yatağın üstünde zıplamak oldu.
yani şöyleki; Ni ve Di içimdeki tırnak izlerinin içini doldurmadıkça, hiçbir yere gidemezler. ben o kazıntılardan nefes alıyorum, yeniliklere o kazıntılardan yer ayırıyorum. 1.ölmediğim ve 2.evlenmedikleri sürece bu böyle.

der ve bir süreliğine istirahate çekilirim efendiler. tatil her yorulgan'ın hakkı. ben hariç değil.

2 yorum:

hiç kimse hakkında her bişey dedi ki...

bence adı 'git-me' nin mi ABC'si olsun.

Duysev dedi ki...

hepsinden önce ben evlendim lan! işe bak.