31 Mart 2010 Çarşamba

TheOxygen


ben ki: bir fincan kahve ve bir paket sigarayla efkarı dizlerinin üzerine çöktürür, sonra güneş doğarken seni de alır sokaklarda koşarım. yaparım! iyiki sen beni Tanrı'nın yarattığı tek kadın sanıyorsun, yoksa ne bütün gece susarak ayık kalabilir, ne de gecenin sabahında üşenmeksizin oyunlar oynayabilirdik. fazlasına ihtiyacımız olduğunu sanmıyorum, ben senin susan halinle bile yetinebiliyorum. ahh bir de yağmur yağarken şemsiyeni açmasan da ben tek başıma ıslanmasam, işte o zaman ben de seni Tanrı'nın yarattığı en korkusuz erkek sanabilirdim. ama yavaştan inanıyorum. bizde herkesin kabul edebileceği bir olağanüstülük var. düşünsene, sen beni bulduğunda ben durduğum yerde kanıyordum. önce geldin, üstümü başımı düzelttin. ardından "Merhaba" dedin. ve başladı. "tutup kaldırdın bu kutsal ekmeği düştüğü yerden" resmen. bir tarafından yırtılmamış bir sırrın ne önemi var ki, dimi?! ve yeni şarkılar biriktiriyorum, anımızın fon müziği olacak şarkılar, hatırlamaya zaman bırakmadan yaşanacak anlar. huzurlandıracak.
sen ki: şölensin. her sabah Günaydınla kutladığım.
Dinle_Ezginin Günlüğü-Papatya